2011. július 24., vasárnap

Ne mulaszd el a Ramadán havi böjtöt!


Allah Küldötte (béke legyen vele) azt mondta: "Miközben aludtam, láttam, hogy két férfi jött hozzám. A karomnál fogva elvittek egy sziklás hegyhez és azt mondták:"Menj föl!" "Nem bírok" -válaszoltam, mire azt mondták: "Könnyűvé tesszük neked." Amikor a hegy csúcsára értem, hangos kiáltásokat hallottam. "Mik ezek a hangok?" -kérdeztem. Azt felelték: "Ezek a Pokol embereinek ordításai." Ezután elindultak velem, amíg egy olyan néphez nem értünk, akik a bokájuknál vannak felakasztva, a szájuk széle szét van tépve, és csorog a vér belőle. Megkérdeztem: "Kik ezek?" Azt mondták: "Azok, akik idő előtt megszakítják a böjtjüket."
(Ibn Khuzaimah, Ibn Hibban)
Al-Abáni -Allah kegyelmezzen neki- azt mondta: Ez annak a büntetése, aki böjtölt és ezután szándékosan megszakította böjtjét idő előtt, vajon milyen lesz a büntetése annak, aki egyáltalán nem böjtölt?!
Allahtól kérjük, hogy őrizzen minket és védjen ezen a világon és a túlvilágon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése